26 ian. 2011

Bianca contraatacă: "Cotabiţă are probleme cu capul! Toţi expiraţii se iau de mine"

Bianca Drăguşanu se simte atacată din toate părţile. Asistenta lui Dan Capatos spune că nu înţelege de ce până şi Gabriel Cotabiţă a ajuns să vorbească despre ea şi îşi dă cu părerea despre cum arată şi operaţiile sale estetice.




























După ce artistul a declarat că roşcata este "defectă" şi a exagerat cu operaţiile estetice, Bianca iese şi ea la atac.

"Eu cred că Gabriel Cotabiţă are probleme cu capu'! Dacă mă atacă, îl atac şi eu. Cred că era nebăgat în seamă. Toţi expiraţii ăştia se iau de mine! Cred că are probleme grave de personalitate. Mi-am pus silicoane, aşa şi? 90% dintre femeile din ţară au silicoane! Dar despre unul precum Cotabiţă ce pot să zic? Pot să-l încadrez în categoria oamenilor frustraţi", a declarat Bianca Drăguşanu pentru Naţional.
Aşa cum a dezvăluit şi în emisiunea lui Dan Capatos de la Antena 1, fosta iubită a lui Cătălin Botezatu şi Adrian Cristea a mers iar la medic şi şi-a scos câteva aluniţe de pe corp.
"Mi-am mai scos vreo 6 aluniţe, nu se vedeau urât, dar eu sunt dependentă de solar şi se puteau modifica în timp. Le-am scos cu laserul, nu mi-au rămas cicatrici, sunt, momentan, nişte pete albe, dar o să se ducă", a precizat ea.

0 comentarii: