25 ian. 2011

Simona Sensual: Nu mai vreau sa fiu reporter

Simona Sensual considera ca prezenta ei este inutila in echipa emisiunii "Un Show Pacatos" de la Antena 1 si a hotarat sa demisioneze. Mofturoasa.
Simona Sensual: Nu mai vreau sa fiu reporter
Simona Sensual nu vrea sa lucreze in grupLezata de faptul ca pe palierul ei de actiune, acela de reporter al emisiunii "Un Show Pacatos", au debutat si asistentele Bianca Dragusanu si Daniela Crudu, Simona Sensual a decis sa se retraga din scena. Blonda ne-a declarat ca nu va mai realiza faimoasele sale interviuri. "Nu vreau sa se inteleaga ca sunt suparata pe cineva, pentru ca nu ar fi adevarat. M-a deranjat putin faptul ca nu am fost si eu anuntata ca si ele vor face interviuri, dar nu asta este motivul. Eu chiar sunt mandra ca postul meu de reporter a devenit atat de ravnit, inseamna ca am facut o treaba buna. Nu voi pleca la alte emisiuni sau televiziuni, pentru moment ma odihnesc", ne-a spus Simona.

sursa:

0 comentarii: