26 ian. 2011

Mădălina Drăghici nu şi-a uitat prima iubire: "Eu aveam 17 ani, el era mai mare cu 8 ani"

Protagonista telenovelei "Iubire şi onoare" de la Acasă TV nu a uitat când a simţit prima dată fiorii dragostei şi mărturiseşte că îşi aminteşte şi acum de primul bărbat din viaţa ei.Mădălina Draghici este sigură că nu va putea uita niciodată prima iubire 


Într-un interviu acordat Acasă TV, Mădălina Drăghici a declarat că a iubit prima dată la 17 ani.
"Eu aveam 17 ani, el era mai mare cu 8 ani. Fetele priveau relaţia noastră cumva admirativ pentru că din relatarile mele, cât şi din gesturile şi atitudinea lui înţelegeau că e un om minunat şi li se părea lor cumva inaccesibil. Mă considerau deci o norocoasă. Era un bărbat impecabil! Avea o aură extraordinară, era puternic şi în acelaşi timp sensibil, era dulce şi în acelasi timp dur, era manierat, avea un suflet frumos şi un caracter admirabil", şi-a amintit Mădălina Drăghici, precizând că este sigură că nu va uita niciodată momentele trăite alături de primul bărbat pe care l-a iubit.
"Am păstrat tot, cadouri, poze...tot. Toate fac parte din cei mai frumoşi 4 ani din viaţa mea personală de până acum. (...) Nu cred, sunt sigură că prima iubire nu se uită. În plus, consider că nici una din următoarele iubiri nu va mai fi ca prima, va fi mai intensă sau mai puţin intensă, mai puternică sau nu, dar va fi altfel. Nu va mai avea acel farmec pe care doar prima îl poate avea", a spus tânăra actriţă.
 

0 comentarii: