26 ian. 2011

Găinuşă l-a vizitat pe Huidu: "A mai slăbit şi îi stă foarte bine"

Mihai Găinuşă a mers în vizită la spitalul din Innsbruck, Austria, să-l vadă pe colegul său de emisiune, Şerban Huidu, care a fost internat acolo în urma accidentului de la schi petrecut pe 29 decembrie.

Găinuşă s-a putut bucura de compania prietenului său într-o cafenea din apropierea spitalului, unde cei doi au mers să mai discute pentru că nu s-au mai văzut de ceva vreme. 'Cârcotaşul' susţine că Huidu arată mai bine acum, mai ales că a mai pierdut în greutate.
"Am fost la Innsbruck, l-am aşteptat în hol, n-am mai urcat la el în rezervă, a coborât singur cu liftul, ne-am îmbrăţişat, mi-a zis că i-a fost dor de mine, şi mie de el, am ieşit la o cafenea, alături, unde am mâncat, eu am băut o bere şi el un ceai. Perioada de refacere durează. Am vorbit cu el, merge pe picioarele lui, pedalează pe bicicletă, face exerciţii. Cu schiurile nu mai merge. A mai slăbit şi îi stă foarte bine", a declarat Mihai Găinuşă pentru ring, citat de agentiadepresamondena.com.

0 comentarii: