26 ian. 2011

CRBL: "Sunt foarte fericit că acum numai eu sug la pieptul soţiei mele"

CRBL, pe numele său real Eduard Andreianu, este un tătic mândru. Fetiţa lui, Alessia Ecaterina a crescut, iar perioada de alăptare s-a încheiat. Artistul a mărturisit că momentul mult aşteptat a sosit, nu trebuie să mai împartă pieptul soţiei sale cu copilul.

CRBL-  foto Facebook
Alessia creşte, zâmbeşte şi a început să semene şi cu maică-sa. Sunt foarte fericit că acum numai eu sug la pieptul Elenei. Până acum trebuia să-l împart cu Alessia, însă ea a crescut şi nu mai papă ţâţă. Acum sunt amândouă ale mele, doar ale mele. Am avut suficientă răbdare", a povestit solistul, pentru ziarul Naţional.

Artistul împreună cu soţia sa, Elena vor pleca într-o vacanţă de relaxare în Austria: „Vom pleca cinci zile în vacanţă, aşa pe fugă, iar pe Alessia o lăsăm pe la bunici".

Citeşte şi: CRBL îşi doreşte şi un băieţel. Soţia însă nu mai vrea copii

0 comentarii: